Jazz - sitsit
4 posters
Sivu 1 / 1
Jazz - sitsit
Ehdotus Geysir ry:lle sitsien järjestämisestä.
Ajankohta: sunnuntai 5.4
Teema: Jazz
Ohjelma:
17:00 - ~22:30
Sitsien aikana ennen ensimmäistä taukoa järjestetään arpajaiset. Toisella tauolla järjestetään bingo. Jokainen saa ostaa bingoarpoja (50snt). Tauoilla soi Jazz - aiheinen musiikki.
23:00->
Sitsien jälkeen klusteriin harrastamaan jazz-teemaisia bileitä.
Työt:
(lihavoidut vaativat huomiota)
Viinat: Junnu ja Veikko Junnu ostaa ylimääräiset viinat
Muut ainejärjestöt: Junnu ja Risto
Auto: Maija
Tilanvaraus: Sofia (hoidettu)
Astiat Pikkualinasta tai HYK: Sofia
Deco: Maija, Sofia, Junnu
Järkkärit: Veikko, Sofia, Risto
Isäntä ja Emäntä: Sofia ja Veikko
Bingo ja Arpajaiset: Joanna
Ruuanlaitto: Junnu, Sanna, Veikko, Olli
Lauluvihko: Veikko
Plaseeraus: ? (Junnu hoitaa)
Tarjoilijat: 4 kpl (Junnu hoitaa)
Ruokalista
------------
Juomat yhteensä n. 4,50/naama (270 yht.)
Ruokana:
Ajankohta: sunnuntai 5.4
Teema: Jazz
Ohjelma:
17:00 - ~22:30
Sitsien aikana ennen ensimmäistä taukoa järjestetään arpajaiset. Toisella tauolla järjestetään bingo. Jokainen saa ostaa bingoarpoja (50snt). Tauoilla soi Jazz - aiheinen musiikki.
23:00->
Sitsien jälkeen klusteriin harrastamaan jazz-teemaisia bileitä.
Työt:
(lihavoidut vaativat huomiota)
Viinat: Junnu ja Veikko Junnu ostaa ylimääräiset viinat
Muut ainejärjestöt: Junnu ja Risto
Auto: Maija
Tilanvaraus: Sofia (hoidettu)
Astiat Pikkualinasta tai HYK: Sofia
Deco: Maija, Sofia, Junnu
Järkkärit: Veikko, Sofia, Risto
Isäntä ja Emäntä: Sofia ja Veikko
Bingo ja Arpajaiset: Joanna
Ruuanlaitto: Junnu, Sanna, Veikko, Olli
Lauluvihko: Veikko
Plaseeraus: ? (Junnu hoitaa)
Tarjoilijat: 4 kpl (Junnu hoitaa)
Ruokalista
- kuohuviiniä: neljäsosapullo per henki 1e (60e)
- viini: puoli pulloa per henki 2e (120e)
- Viina: kolme kaatoa 1,5e (90e)
------------
Juomat yhteensä n. 4,50/naama (270 yht.)
Ruokana:
- lämmin salaatti 4-8 henkeä (testataan viikonlopun aikana hinta)
- kermaviili 2dl 1e
- mauste 1e
- makarooni 1e
- kana 5e / soijasuikaleet?
- salaatti 3e
- - - - - - -
yhteensä 11e - perunat (10 henkeä)
- Perunat
- Mausteet
- - - - - -
yhteensä 3e - lihamureke 4 henkeä / Kasvis?
- jauheliha 4e
- muut aineet / kulhot 4e
- - - - - -
yhteensä 8e - pannukakku 10 hlö
- maito 1e
- muna 0,50e
- sokeri, jauho, rasva yms 1e
- - - - - - - - -
yhteensä 2,5e - TAI Maitorahka
- kermaa
- rahkaa
- marjoja
- - - - - - - - -
yhteensä ??e - Pääsyliput 60 x 12e = 720e
- Bingo 60 x 0,50snt = 30e
- - - - - - - - -
YHTEENSÄ 750e - Juomat 60 x 4,50e = 270e
- Ruuat 60 x 4,00e = 240e
- Alina 40e
- Deco 70e
- Palkinnot 10e
- - - - - - - - - - - -
YHTEENSÄ 630e
alkuruoka: | pääruoka: | jälkiruoka: |
Budjetti
TULOT: | MENOT: |
Viimeinen muokkaaja, Juhani Takkunen pvm Ma Maalis 16 2009, 18:07, muokattu 19 kertaa (Raportin syy : ulkonäköä muutettu)
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Viiniä 2 eurolla?
Mistä saa viiniä puol pulloo 2 egellä? Mut kuulostaa kyllä hyvältä .
Arghh! en osaa käyttää tätä hemmetin foorumia
Arghh! en osaa käyttää tätä hemmetin foorumia
Katri Ki- Vierailija
Kuulostaa hienolta!
Kuulostaa musta tosi kivalta ja hyvältä. Pitää tosiaan päästä testaa et toi kaikki toimii ja pitää paikkansa.
Teemasitsit/bileet on parasta
Autan toki järkkää noita ja fiksaa, mulle pitää vaan antaa selkeitä käskyjä mitä tehdä
Teemasitsit/bileet on parasta
Autan toki järkkää noita ja fiksaa, mulle pitää vaan antaa selkeitä käskyjä mitä tehdä
maija-maisu- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 10.02.2009
Vs: Jazz - sitsit
Virosta! Viini 3,50e, viina 4,20e; kuohuviini 1,60e.Katri Ki kirjoitti:Mistä saa viiniä puol pulloo 2 egellä? Mut kuulostaa kyllä hyvältä .
Viimeinen muokkaaja, Juhani Takkunen pvm To Maalis 12 2009, 01:50, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Hinta korjattu 1,60 -> 2,50)
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Kokous pidetty 3.3
Kokoustuloksia
Halutaanko sitsit järjestää itse vai toisen ainejärjestön kanssa?
Kutsutaanko sitseille jokin poikkitieteellinen ainejärjestö, (esim. BOA - bioteknikot Viikistä) vai pelkästään fyysikkoainejärjestöjä (Synop, Resonanssi, Meridiaani...)?
Järjestämiseen olisi hyvä saada 7-10 henkeä.
5-6 ruokaan (Junnu, Anni, Veikko, ..?)
2-4 decoon (..?)
Aika 27.3 - Varaako Sofia Alinan?
Ulkopuolista apua tarvittaisiin 3 henkilöä. Tähän voisi pyytää esim. Resonanssia apuun; Junnu tiedustelee ja hoitaa.
Halutaanko sitsit järjestää itse vai toisen ainejärjestön kanssa?
- Hommaa on kuitenkin sen verran vähän, että työ onnistuu kyllä varmaankin ihan Geysirinkin porukalla (8-10 hlö)..?
- Toisaalta onko siitä mitään haittaakaan (paitsi vähentyneet mahdolliset tulot)?
Kutsutaanko sitseille jokin poikkitieteellinen ainejärjestö, (esim. BOA - bioteknikot Viikistä) vai pelkästään fyysikkoainejärjestöjä (Synop, Resonanssi, Meridiaani...)?
- Sitseille mahtuu 60 henkeä; mikäli esim. Geysir, BOA ja Synop sitsaisivat yhdessä, tulisi tästä jo tarpeeksi sitsaajia (olettaen että BOA suostuu).
- Toisaalta tuntemattomat ihmiset eivät osaa meidän tapoja ja kaikkia lauluja, mutta toisaalta se olisi vaihtelua.
Järjestämiseen olisi hyvä saada 7-10 henkeä.
5-6 ruokaan (Junnu, Anni, Veikko, ..?)
2-4 decoon (..?)
Aika 27.3 - Varaako Sofia Alinan?
Ulkopuolista apua tarvittaisiin 3 henkilöä. Tähän voisi pyytää esim. Resonanssia apuun; Junnu tiedustelee ja hoitaa.
- Tarjoilu
- Tiskaus
- Juomamyynti (mikäli myymättä jäävät juomat ovat ongelma, pystynee Junnu ja Teemu ostamaan ylijääviä ostohinnalla).
- Pöytien kanto / alustava siivous
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Opittua edellisiltä sitseiltä
Listalla vissiin oli hieman pohdintaa ajankohdasta.. dm on just ennen ja reson vuosijuhlat aika perään.. jos haluaa kuitenkin kohtuu pian taitaa toi olla ainoita mahdollisia ajankohtia.
Asioita, jotka tulivat mieleeni sitsien järkkäilyistä..
1) Voiko Geysir varata alinaa kevätkaudella omiin nimiinsä (reson vuosijuhlien silllis varattu geysirin nimissä... toisaalta tämä voisi olla syy kysyä resonanssilaisia nakkeihin)
2) Kannattaa olla aika selkeänä kuka on ruuista päävastuussa, ja laskea kaikki määrät vamiiksi.. usein on hankittu samana aamuna tukusta (tarvitsee auton käyttöön) ruokatarvikkeet resonanssin tukkukortilla. Tähän tarvii päävastuullisen lisäksi ainakin toisen mukaan (jotta homma sujuu ripeästi ja tarvittaessa on joku jonka kanssa pähkäillä jos tulee ongelmia).
3) Mitä kaikkea tarvitaan ruuanlaittoon? Kattilat, kauhat, leikkuulaudat. Mitä kaikkea tarvitaan ja kuka tuo mitäkin? Kannattaa myös miettiä että kaikki ehtii tehdä (esim jos uuneja tarvii useampiin juttuihin, paistojärjestys ... ja sitten lämpimänä pitäminen). Alinassa on ollut ongelmia myös hellojen kanssa, ja viimeksi ei toiminut kuin yksi (jossa 2 pikkulevyä liian lähekkäin--> mahtui vain yksi iso kattila kerrallaan)
4) Astioiden vuokraus. Mitä kaikkea tarvitaan? Mistä vuokrataaan? Kuka noutaa, kuka luovuttaa? Hykillä on astioita, mutta niiden ongelma on nyt että niiden säilytys on klusterilla (roudaus).. olisiko helpompi kysyä esim historioitsijoilta (joskus olisin ehkä kuullut että niillä vois olla).
5) Hinta pitää päättää kokouksessa, samoin mielellään jotain meno ja tulo arvioo vois olla hyvä laittaa ylös.
6) Miten ilmoittautuminen ja maksut (etukäteen tilille?)?
7) Ketkä plaseeraa? Ja jos on yhteistyösitsit, niin millä periaatteilla?
Kuka miettii valmiiksi alinan koristelun ja tulee päivällä koristelemaan ja laittamaan esim lautaset.
9) Kuka tekee lauluvihkosen sitseille
10) Kuka toimii ns emäntänä tai isäntänä sitseillä ? Eli siis toivottaa tervetulleeksi ja huolehtii aikataulusta. (niin kauan kuin kykenee)
11) Entä laulukirjamyynti/haalarimerkkimyyntiä paikan päälle?
No joo.. ei tullut nyt muuta mieleen??
En haluais itse kovin isoa nakkia alkujärkkäilyissä, mutta voisin kyllä mahdollisesti sitsipäivänä autella (tulla mukaan tukkuun ja tai autella keittiössä ja tai laitella lautasia yms) Mulla saattaa olla myös lauluja valmiiksi koneella.. tai sit jos mä olen hävittänyt niin niitä saa varmaan petriltä.
tv sanna
ps Kaikkea ei tietysti tartte tehdä niinkuin on ennenkin tehty.. nää on vaan neuvoja/ehdotuksia
Asioita, jotka tulivat mieleeni sitsien järkkäilyistä..
1) Voiko Geysir varata alinaa kevätkaudella omiin nimiinsä (reson vuosijuhlien silllis varattu geysirin nimissä... toisaalta tämä voisi olla syy kysyä resonanssilaisia nakkeihin)
2) Kannattaa olla aika selkeänä kuka on ruuista päävastuussa, ja laskea kaikki määrät vamiiksi.. usein on hankittu samana aamuna tukusta (tarvitsee auton käyttöön) ruokatarvikkeet resonanssin tukkukortilla. Tähän tarvii päävastuullisen lisäksi ainakin toisen mukaan (jotta homma sujuu ripeästi ja tarvittaessa on joku jonka kanssa pähkäillä jos tulee ongelmia).
3) Mitä kaikkea tarvitaan ruuanlaittoon? Kattilat, kauhat, leikkuulaudat. Mitä kaikkea tarvitaan ja kuka tuo mitäkin? Kannattaa myös miettiä että kaikki ehtii tehdä (esim jos uuneja tarvii useampiin juttuihin, paistojärjestys ... ja sitten lämpimänä pitäminen). Alinassa on ollut ongelmia myös hellojen kanssa, ja viimeksi ei toiminut kuin yksi (jossa 2 pikkulevyä liian lähekkäin--> mahtui vain yksi iso kattila kerrallaan)
4) Astioiden vuokraus. Mitä kaikkea tarvitaan? Mistä vuokrataaan? Kuka noutaa, kuka luovuttaa? Hykillä on astioita, mutta niiden ongelma on nyt että niiden säilytys on klusterilla (roudaus).. olisiko helpompi kysyä esim historioitsijoilta (joskus olisin ehkä kuullut että niillä vois olla).
5) Hinta pitää päättää kokouksessa, samoin mielellään jotain meno ja tulo arvioo vois olla hyvä laittaa ylös.
6) Miten ilmoittautuminen ja maksut (etukäteen tilille?)?
7) Ketkä plaseeraa? Ja jos on yhteistyösitsit, niin millä periaatteilla?
Kuka miettii valmiiksi alinan koristelun ja tulee päivällä koristelemaan ja laittamaan esim lautaset.
9) Kuka tekee lauluvihkosen sitseille
10) Kuka toimii ns emäntänä tai isäntänä sitseillä ? Eli siis toivottaa tervetulleeksi ja huolehtii aikataulusta. (niin kauan kuin kykenee)
11) Entä laulukirjamyynti/haalarimerkkimyyntiä paikan päälle?
No joo.. ei tullut nyt muuta mieleen??
En haluais itse kovin isoa nakkia alkujärkkäilyissä, mutta voisin kyllä mahdollisesti sitsipäivänä autella (tulla mukaan tukkuun ja tai autella keittiössä ja tai laitella lautasia yms) Mulla saattaa olla myös lauluja valmiiksi koneella.. tai sit jos mä olen hävittänyt niin niitä saa varmaan petriltä.
tv sanna
ps Kaikkea ei tietysti tartte tehdä niinkuin on ennenkin tehty.. nää on vaan neuvoja/ehdotuksia
Sanna- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 27.02.2009
Vs: Jazz - sitsit
Jos halutaan pitää teemalliset sitsit, niin aiheesta kannattaa toki ottaa kaikki irti. Saksofoninsoittokilpailu, Jazz-musisointikilpailu ilman soittimia, Jazz-juomien juontikilpailu, Jazz-ruokaa, Jazz-näytelmä, Jazz-pukeutumista ja kaikkea muuta jazzimaista. Jazz on vissiin aika pitkälle improvisaatiota, eli sillä asenteella vaan sitsitkin.
Peksi- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 04.03.2009
Vs: Jazz - sitsit
Ehdottomasti! Peksihän selvästi haluaa tulla mukaan sitsikokoukseen, ke 12:00 käsikirjastossa!Peksi kirjoitti:Jos halutaan pitää teemalliset sitsit, niin aiheesta kannattaa toki ottaa kaikki irti. Saksofoninsoittokilpailu, Jazz-musisointikilpailu ilman soittimia, Jazz-juomien juontikilpailu, Jazz-ruokaa, Jazz-näytelmä, Jazz-pukeutumista ja kaikkea muuta jazzimaista. Jazz on vissiin aika pitkälle improvisaatiota, eli sillä asenteella vaan sitsitkin.
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Vs: Jazz - sitsit
voi, 2x lukukaudessa.Sanna kirjoitti:Listalla vissiin oli hieman pohdintaa ajankohdasta.. dm on just ennen ja reson vuosijuhlat aika perään.. jos haluaa kuitenkin kohtuu pian taitaa toi olla ainoita mahdollisia ajankohtia.
Asioita, jotka tulivat mieleeni sitsien järkkäilyistä..
1) Voiko Geysir varata alinaa kevätkaudella omiin nimiinsä (reson vuosijuhlien silllis varattu geysirin nimissä... toisaalta tämä voisi olla syy kysyä resonanssilaisia nakkeihin)
Jep, yritetään päivittää mahdollisuusten mukaan tähän foorumin ekaan viestiin.Sanna kirjoitti:
5) Hinta pitää päättää kokouksessa, samoin mielellään jotain meno ja tulo arvioo vois olla hyvä laittaa ylös.
Loput asioista pitää kehittää varmaankin seuraavassa suunnittelukokouksessa.
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Vs: Jazz - sitsit
Stefan sanoi mailissa:
Minun mielestä sopivin on ehdottomasti torstai 23.4.. Ainoa muu järkevä on sunnuntai 5.4..
Koska ollaan kuitenkin akateemisia ihmisiä, perustelenkin kantani vähän:
- Sitsit alkuviikolla eivät ole hyvä idea. (Karsii maanantait ja tiistain pois.)
- Pääsiselläkään ei kannata pitää Veikon mainitsemasta syystä. (12.4. pois)
- Viimeiset kaksi ajankohtaa ovat sellaisia, että silloin painaa jo Joulu eli Wappu ja tentit päälle. En oikein suosittele.
Lisäksi torstaissa on se hyvä että sitä seuraavana viikonpäivänä ei järjestetä kauheasti opetusta. Alkuviikosta (MaTiKe) taas sitä on eniten.
STR
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Vs: Jazz - sitsit
Kokous pidettiin 12.3 ja muutin ensimmäiseen viestiin uusimmat tiedot. Nyt rupesin laskemaan (taas..) budjettia:
TULOT:
MENOT:
Juomamyynti tuottanee vielä hieman. Jos myydään 100 juomaa 0,50e katteella, tienataan tässä 50e. Eli löysää olisi nyt 170e.
EDIT: Poistin viestiketjusta ketjua lyhentääkseni osan täysin turhista / vanhentuneista viesteistä
TULOT:
- Pääsyliput 60 x 12e = 720e
- Bingo 60 x 0,50snt = 30e
- - - - - - - - -
YHTEENSÄ 750e
MENOT:
- Juomat 60 x 4,50e = 270e
- Ruuat 60 x 4,00e = 240e
- Alina 40e
- Deco 70e
- Palkinnot 10e
- - - - - - - - - - - -
YHTEENSÄ 630e
Juomamyynti tuottanee vielä hieman. Jos myydään 100 juomaa 0,50e katteella, tienataan tässä 50e. Eli löysää olisi nyt 170e.
EDIT: Poistin viestiketjusta ketjua lyhentääkseni osan täysin turhista / vanhentuneista viesteistä
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Vs: Jazz - sitsit
No enpäs kerinnyt kokoukseen. Mut en kyl varmaan muutenkaan pysty ottaan nyt osaa järjestelyihin. Jos olis saksofoni niin voisin lainata, mut ikävä kyllä ei oo.
Peksi- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 04.03.2009
Vs: Jazz - sitsit
hyvinhän ne meni!!
budjetti vaikuttaa siltä, että omillamme olemme.
budjetti vaikuttaa siltä, että omillamme olemme.
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa