Resonanssi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Megazone-excu

2 posters

Siirry alas

Megazone-excu Empty Megazone-excu

Viesti  Twistor Ma Maalis 09 2009, 01:26

Terve! Mun piti järjestää megazone-ekskursio.

Sopisiko ti 24.3. joskus välillä 16-18? Entä ollaanko tunti vai vain puoli? (maksaa tietty tuplahinnan mutta tunti on aina tunti ja sen voi jakaa useampaan peliin jos huvittaa)

Keskustelua, mielipiteitä, muuta älinää? Periaatteessa myös ma 23.3. sopisi mainiosti, ja silloin voisi jatkaa sieltä saunalle. Vielä parempaa: excun voisi järjestää fyysikkokillan kanssa.

Twistor

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 38
Registration date : 18.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Megazone-excu Empty Vs: Megazone-excu

Viesti  Juhani Takkunen Ma Maalis 09 2009, 03:32

Twistor kirjoitti:Terve! Mun piti järjestää megazone-ekskursio.

Sopisiko ti 24.3. joskus välillä 16-18? Entä ollaanko tunti vai vain puoli? (maksaa tietty tuplahinnan mutta tunti on aina tunti ja sen voi jakaa useampaan peliin jos huvittaa)

Keskustelua, mielipiteitä, muuta älinää? Periaatteessa myös ma 23.3. sopisi mainiosti, ja silloin voisi jatkaa sieltä saunalle. Vielä parempaa: excun voisi järjestää fyysikkokillan kanssa.
Montako henkeä yhteen peliin mahtuu? Jos lähtijöitä on enemmän kuin yhden pelin verran, vois olla 2x 30min, jonka jälkeen parhaat joukkueet finaaliin! (ja pelimuotona pitäis olla sellanen, missä saa minuspisteitä kun kuolee ja/tai ampuu turhaan). Mun mielestä fyysikkokillan kaa yhteinen kuulostais aika kivalta! Smile
Juhani Takkunen
Juhani Takkunen
Admin

Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009

Viesti  Twistor Ma Maalis 09 2009, 17:26

Juhani Takkunen kirjoitti:
Twistor kirjoitti:Terve! Mun piti järjestää megazone-ekskursio.

Montako henkeä yhteen peliin mahtuu? Jos lähtijöitä on enemmän kuin yhden pelin verran, vois olla 2x 30min, jonka jälkeen parhaat joukkueet finaaliin! (ja pelimuotona pitäis olla sellanen, missä saa minuspisteitä kun kuolee ja/tai ampuu turhaan). Mun mielestä fyysikkokillan kaa yhteinen kuulostais aika kivalta! Smile

Peliin mahtuu 24-30, riippuen peliliivien kunnosta. Fuksizoneen pääsi muistaakseni 27, joten 26 on melko varma. Käytännössä excu pitäis saada täyteen, muuten tulee kalliiksi järjestölle ja kun tällä hetkellä niin ei saa käydä... Smile

Tällöin mahtuisi 13 molemmista järjestöistä, tai jos kaikki eivät pelaisi koko aikaa, niin enemmänkin. Tunti on kuitenkin melko lyhyt aika.

~ R ~

Twistor

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 38
Registration date : 18.02.2009

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics