Laskiaisrieha
5 posters
Sivu 1 / 1
Laskiaisrieha
Voisiko joku viisaampi kertoa, mitä laskiaisena tapahtuu? Tuntuu, että aika moni eri järjestö järjestää ohjelmaa, ja olisi kiva suunnitella mihin kaikkeen osallistuu..
EDIT:
Tiedossa olevaa ohjelmistoa:
EDIT:
Tiedossa olevaa ohjelmistoa:
- HYK:n laskiaisratikka Intiankadulta Ullikselle klo 12-15 (lähtö Chemicumista 11.45) ja Hakaniementorilta (? en ole varma lähtöpaikasta, lukee julkassa) Leppätalolle klo 17->
- Resonanssi siivoaa Ullanlinnanmäellä joskus klo 14-17 Vuosijuhlia varten.
- Ullanlinnanmäellä ohjelma alkaa klo 12, lisätietoja http://www.laskiaisrieha.com/
- Matlun ja Conduksen laskiaisbileet ovat KY Klubilla klo 21 eteenpäin
Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ke Helmi 18 2009, 16:57, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Lisätäänpä ensimmäiseen viestiin kaikki tiedossa olevat ohjelmat selkeyden takia.)
Juhani Takkunen- Admin
- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 09.02.2009
Laskiainen
Tässä jotain mitä mulla lukee kalenterissa:
HYK:n laskiaisratikka Intiankadulta Ullikselle klo 12-15 (lähtö Chemicumista 11.45)
ja Hakaniementorilta (? en ole varma lähtöpaikasta, lukee julkassa) Leppätalolle klo 17->
Resonanssi siivoaa Ullanlinnanmäellä joskus klo 14-17 Vuosijuhlia varten.
Ullanlinnanmäellä ohjelma alkaa klo 12, lisätietoja http://www.laskiaisrieha.com/
Ja tietenkin Matlun ja Conduksen laskiaisbileet ovat KY Klubilla klo 21 eteenpäin.
-Olli
HYK:n laskiaisratikka Intiankadulta Ullikselle klo 12-15 (lähtö Chemicumista 11.45)
ja Hakaniementorilta (? en ole varma lähtöpaikasta, lukee julkassa) Leppätalolle klo 17->
Resonanssi siivoaa Ullanlinnanmäellä joskus klo 14-17 Vuosijuhlia varten.
Ullanlinnanmäellä ohjelma alkaa klo 12, lisätietoja http://www.laskiaisrieha.com/
Ja tietenkin Matlun ja Conduksen laskiaisbileet ovat KY Klubilla klo 21 eteenpäin.
-Olli
Oliver- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 18.02.2009
Google-kalenterista
Tosta kalenterista vielä:
Meinataanko siihen laittaa vaan Resonanssin tapahtumia vai ihan muitakin?
Kalenterissa on aika köyhänlaisesti tapahtumia ainakin tällä hetkellä. Resonanssin tapahtumistakaan ei mun mielestä taida olla kaikki mahdolliset. Olis hyvä jos se olisi niin ajankohtainen kuin suinkaan mahdollista.
Olisko esimerkiksi sellainen toimiva ajatus, että tänne forumiin perustetaan oma topic kalenterin täytölle ja sinne voisi sitten vapaasti kaikki ilmoitella tapahtumien ajankohtia? Kalenterin päivittäjä (Teemu?) vois seurata topicia ja käyttää omaa harkintaa siitä mitä tapahtumia lisää kalenteriin.
Kalenterissa on aika köyhänlaisesti tapahtumia ainakin tällä hetkellä. Resonanssin tapahtumistakaan ei mun mielestä taida olla kaikki mahdolliset. Olis hyvä jos se olisi niin ajankohtainen kuin suinkaan mahdollista.
Olisko esimerkiksi sellainen toimiva ajatus, että tänne forumiin perustetaan oma topic kalenterin täytölle ja sinne voisi sitten vapaasti kaikki ilmoitella tapahtumien ajankohtia? Kalenterin päivittäjä (Teemu?) vois seurata topicia ja käyttää omaa harkintaa siitä mitä tapahtumia lisää kalenteriin.
Oliver- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 18.02.2009
totta
https://resonanssi.palstani.com/google-calendarin-kaytto-f4/tapahtumia-jotka-tulee-lisata-google-calendariin-t12.htm#25Oliver kirjoitti:Tosta kalenterista vielä:
Vs: Laskiaisrieha
Saa nähdä, tuleeko tänä vuonna Matlun laskiaisbileistä taas mitään???
sheepshagger87- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 15.02.2009
Oliko KUKAAN muuteb Matlun laskijais bileissä?
Vai käviköhän niin, että koska viime vuonna oli bilettäjiä, mutta ei bileitä... niin tänä vuonna oli bileet, mutta bilettäjät muualla.
Ei siis.. mä en ole vaan jutellut vielä kenenkään kanssa joka olis ollut siellä...
tv sanna
Ei siis.. mä en ole vaan jutellut vielä kenenkään kanssa joka olis ollut siellä...
tv sanna
Sanna- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 27.02.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa